نماشویی برج ها و ساختمان های چند طبقه
نوشته شده توسط : admin

برای نماشویی برج ها و ساختمان های چند طبقه که دارای ارتفاعات زیاد هستند نماشویی با چه روش هایی امکان پذیر است؟ برای دریافت این سؤال بهتر است تا آخر این مقاله از نماشویی ساختمان همراه ما باشید. برای نماشویی برج ها از دستگاهی به نام کلایمبر استفاده می شود که از جمله دستگاه هایی است که برای ساختمان هایی با ارتفاع زیاد مثل برج ها و یا سد ها و… فرد متخصص شستشو نمای ساختمان که می خواهد از طناب آویزان شود اول به این دستگاه نماشویی وصل شده و بعد از بالا تا پایین ساختمان را طبقه به طبقه شستشو می کند، این دستگاه یکی از ابزار های نماشویی ساختمان است که معمولا از کارخانه جات صنعتی به صورت روزانه اجاره گرفته می شود زیرا نگه داری،حفاظت و سرویس این دستگاه بسیار پیچیده و تخصصی است و باید حتما از آن اطمینان کامل داشت تا خدایی ناکرده خسارات جانی به هیچ کدام از افراد تیم نماشویی ساختمان وارد نشود. برای برج و ساختمان های چند طبقه استفاده از داربست بین طبقات می تواند کمک بسیار زیادی به فرد کارشناس نماشویی ساختمان بکند زیرا اگر نماشویی با راپل یا همان طناب به اجرا در آورده شود باید یک مکانی برای استراحت میان طبقات فراهم شود تا فرد کارشناس با توانایی بالاتری به کار خود ادامه دهد، شاید برایتان سؤال شود چه نوع داربستی میان طبقات وصل می شود؟ باید گفت یک داربست فلزی باید میان هر ۵ تا ۷ طبقه نصب شود تا فرد نماشویی بعد از شستن این طبقات برای بازیابی انرژی خود استراحتی در میان این داربست ها انجام دهد. برای اینکه بتوانید بهترین روش را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران نماشویی شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

تعرفه ها و تخفیف ها برای نماشویی برج ها و ساختمان های چند طبقه

هر شرکت نماشویی برای خود یک سری تعرفه ها و تخفیف های از پیش تعیین شده دارد که برای یک سری ساختمان های خاص به اجرا در می آورد، شرکت کارویس در بخش نماشویی ساختمان با قرار دادن یک سری تخفیف ها و تعرفه ها برای ساختمان هایی با متراژ بالا کار را برای مدیران این ساختمان ها راحت تر کرده است و با کاهش چمگیر هزینه ها که به نصبت متراژ محاسبه می شود نماشویی را برای این برج ها به اجرا در می آورد لازم به ذکر است که قیمت نماشویی برای ساختمان های معمولی از متری ۲،۰۰۰ تا متری ۸،۰۰۰ تومان است که به نصبت میزان آلودگی و جرم نما می تواند متفاوت باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی و پاکیزگی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی برج ها و ساختمان های چند طبقه





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی,نماشویی ساختمان,شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: